Мангуш  
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Шкільна Служба Порозуміння

Наші Медіатори

Кожна школа може назвати десятки прикладів конфліктних ситуацій. У шкільні конфлікти часто залучені як учні, так і шкільна адміністрація, а інколи й батьки. Ми звикли до того, що конфлікт вирішують дорослі, застосовуючи покарання. Чи застереже учня покарання від повторення конфлікту? Чи почуватиме себе комфортно кожна сторона конфлікту в схожих обставинах? Якою буде атмосфера в школі та класі? Чи перевантажений роботою та постійними стресами вчитель почуватиме себе комфортно, щоб працювати з дітьми.......
Для того, щоб особистість розивалась повноцінно та гармонійно, щоб шкільні конфлікти вирішувались мирно, щоб атмосфера в школі була дружньою, щоб учні та вчителі могли спілкуватись ефективно, ми створили  Шкільну Службу Порозуміння!


 

 

Шкільна медіація простір миру та безпеки

Шкільна служба порозуміння (ШСП) – це команда підготованих старшокласників-посередників (медіаторів), які допомагають учням школи  розв’язувати конфлікти мирним шляхом, використовуючи в роботі відновні практики – медіацію, коло прийняття рішень, – і працюють над формуванням безпечної атмосфери в навчальному закладі.

Медіація – це добровільний і конфіденційний процес, у якому нейтральна третя особа (медіатор) допомагає сторонам знайти взаємоприйнятний варіант вирішення ситуації, що склалася. Особливою рисою медіації є те, що сторони спільно беруть на себе відповідальність за прийняття рішення та його виконання.

Під час проведення медіації сторони дотримуються наступних принципів:

  • Добровільність – кожна з сторін добровільно приймає рішення щодо участі у переговорах і усвідомлює, що рішення може бути досягнуте тільки шляхом співробітництва; можливість добровільного припинення процесу на будь-якому етапі.

  • Розподіл відповідальності – сторони несуть відповідальність за прийняття рішення та його виконання, медіатор – за дотримання правил та принципів процедури.

  • Нейтральність, безоціночність – під час процесу медіатор не займає позицію однієї з сторін, не оцінює їх, а в рівній мірі допомагає обом. Медіатор є нейтральним по відношенню до конфлікту (не «втягується» у суперечку) і, в той же час, щиро прагне допомогти сторонам знайти найкраще для обох рішення.

  • Конфіденційність – усе, що відбувається на медіації не розголошується ні медіатором, ні сторонами. За винятком ситуацій, коли сторони планують завдати шкоди собі чи комусь.

Вирішуючи конфлікт за допомогою медіації, сторони повинні налаштуватися на співробітництво, і це є головною задачею медіатора – спеціально підготовленого посередника у вирішенні конфліктів, який однаково підтримує обидві сторони та допомагає їм знайти взаємоприйнятне рішення. Важливо зазначити те, що медіатор не має права вирішувати конфлікт за учасників, натомість медіатор:

  • допомагає, щоб кожен учасник висловив своє бачення ситуації;

  • слідкує, щоб усі учасники почули версію протилежних сторін;

  • визначає, узагальнює і перераховує питання, щодо яких здійснюватимуться переговори;

  • визначає спільні позиції та інтереси сторін.

Переглянути відеоролик про медіацію :

 

 

 

Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright Мангуська ЗОШ №2 © 2024